عطر سال

با دنیایی از بوی خوش و زیبایی های به یاد ماندنی در خدمت تون هستیم...

عطر سال

با دنیایی از بوی خوش و زیبایی های به یاد ماندنی در خدمت تون هستیم...

عطر سال
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

رایحه‌های تابستانی‌ با شما نمی‌مانند...

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ق.ظ

اصولا عطرهای شیرین ماندگارتر بوده و سردی هوا هم به ماندگاری‌شان کمک می‌کند و این درست برخلاف اتفاقی است که در روزهای گرم تابستان در انتظار عطرهای خنک است. گرمای هوا به پخش بیشتر رایحه کمک می‌کند و همین باعث می‌شود اثر عطر در روزهای گرم خیلی زود کم‌رنگ شود.



 از طرف دیگر تعریق زیاد در روزهای تابستانی هم باعث می‌شود تا شما نیاز بیشتری به استفاده از عطر و ادکلن پیدا کنید چون رایحه دلنشین انتخابی شما به خاطر همین تعریق خیلی زود اثرش را از دست می‌دهد. خلاصه کلام اینکه در روزهای گرم تابستان نمی‌توانید انتظار داشته باشید رایحه دلنشین دلخواه‌تان تمام روز با شما بماند البته این رایحه در همان زمان کوتاه هم به قدر کافی پخش می‌شود و دقیقا به همین دلیل است که شما در فصل تابستان بیشتر از هر فصل دیگری رایحه‌ عطر اطرافیان‌تان را حس می‌کنید. برای ماندگار شدن عطرهای خنک تابستانی شما یک راه ساده در پیش دارید و آن هم چیزی نیست جز تکرار دفعات استفاده از ادکلن!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۹
سید شهاب سیدالحسینی

عطر خوش بو

عطر سرد

عطر ماندگار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی